Balende Oranje-afvaller: 'Ik verwachtte wel een beetje naar het WK te gaan'
Jordan Teze had gehoopt en verwacht dat hij met Oranje naar het WK zou gaan. Na een sterk seizoen bij AS Monaco dacht de veelzijdige verdediger aanspraak te maken op een oproep voor het toernooi in de Verenigde Staten, Canada en Mexico.
Lees verder