Hitte en noodweer spelen Buurtcamping Dierdonk parten: ‘Toch maar thuis slapen’
Inwoners van de Helmondse wijk Dierdonk gingen voor de vijfde keer kamperen in de eigen buurt. In de schaduw met de voeten in een zwembadje was het wel vol te houden. „De hitte maakt het een ander evenement dan in vorige jaren.”
Lees verder