Ondiep zwemwater van Rauwbraken is weer veilig: ‘En daar ben ik heel blij mee’

Vlak voordat er een bloedhete zaterdag van start gaat, heeft de Rauwbraken in Berkel-Enschot weer een positief zwemadvies gekregen. Dat meldt de provincie Noord-Brabant. Vorige week werd er nog gewaarschuwd voor ‘poepbacterie’ in het ondiepe gedeelte. Na nieuwe metingen blijkt er geen reden tot zorg.

Lees verder